OPIS POTI DO NAROČILA:

V sistem se prijavite kot uporabnik; po artiklih iščete s pomočjo iskalnikov, ki jih najdete v glavi spletne strani in v levem kontrolnem stolpcu; izberete artikel; kliknete na izbrani artikel za prikaz podrobnejših informacij; kliknete "Dodaj v košarico"; pregledate naročilo; lahko vpišete opombo na pozicijo naročila ali spremenite količino naročenih artiklov (artikel dodate ali izbrišete). Ko je naročilo pripravljeno za oddajo kliknete "oddaj naročilo";  v koraku potrditev naročila izberete način dostave in plačila in kliknete "potrdi"; . Potrdilo o uspešni oddaji naročila prejmete po elektronski pošti.

Vsi dokumenti v spletni trgovini so v slovenskem jeziku in/ali angleškem jeziku.

Cene in vrste plačil

Prikazane cene

Vse cene v spletni trgovini so v EUR in vsebujejo DDV. Vse cene veljajo in so dokončne glede na dan naročila. Cene, prikazane v spletni trgovini, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačevanja:

Po predračunu (Preko UPN obrazca na vaši banki)

Plačilo po predračunu lahko izberete v postopku zaključka vašega naročila. Ko boste potrdili vaše naročilo, boste na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob registraciji dobili predračun, ki ga poravnate na svoji banki.

DOBAVNI ROKI:


V spletni prodajalni posoda.si se trudimo, da je naročeno blago odpremljeno čimpreje. Večino prejetih naročil skušamo odpremiti še isti dan (Velja za izdelke, ki so označeni s statusom "Na zalogi" ), če je plačilo razvidno na našem bančnem računu do 12h, oziroma naslednji delovni dan od naročila in plačila, razen za izdelke, za katere je dobavni rok daljši in če je s pogodbo drugače določeno. razen med vikendi in prazniki. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

VELJAVNOST PONUDBE:

Cene pri naročilu v internetni trgovini veljajo ob oddaji naročila, za katerega kupec prejme potrditev po elektronski pošti. V kolikor naveden elektronski naslov ni veljaven (pravilen), je naročilo neveljavno in naročeno blago ne bo poslano naročniku. Če plačilo predračuna ni razvidno v petih dneh po oddaji naročila, se smatra, da je stranka odstopila od naročila, naročilo pa je stornirano.

GARANCIJA:

Za glineno posodo je garancija 12 mesecev, če je bil izdelek uporabljan v skladu z navodili in če ob opisu artikla ni drugače navedeno.

 

Dostava in prevzem blaga

Osebni prevzem

Po prejetju elektronske pošte o sprejemu in zaključku vašega naročila, ki mora biti pred prevzemom obvezno tudi plačano, se po obveznem predhodnem telefonskem dogovoru lahko oglasite na sedežu našega podjetja, kjer vam bodo blago, pripravljeno za osebni prevzem, tudi izročili. Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob oddaji zahtevka za osebni prevzem blaga.

 

Dostava na dom

Dostavo blaga izvajamo v sodelovanju z podjetjem DPD. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga DPD predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Na osnovi naših dosedanjih izkušenj sta tako od dneva, ko kupec odda naročilo v spletnem trgovini, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah potrebna do dva delovna dneva. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša. V primeru, da vas v času dostave ni doma, vas DPD kontaktira in se za naslednjo dostavo lahko dogovorite v željenem času.

 

 REKLAMACIJA, PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILA BLAGA:

Reklamacija in vračilo izdelka

Reklamacije ob prevzemu pošiljke

Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavno službo, ki je izvršila dostavo. Kontaktni podatki so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga od dostavljalca (oziroma je nalepljena na pošiljki).

 

Če sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe zapišite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko LOMLJIVO. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Obvezno je tudi, da je poškodba fotografirana.

 

Vračilo izdelkov - odstop od pogodbe

Fizične osebe (potrošniki) imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na kontaktni naslov sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na kontaktni naslov, mora prejeto blago na lastne stroške vrniti na naš naslov najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

 

Če želite izdelek vrniti na naš naslov brez predhodne odpovedi, morate izjavo o odstopu od pogodbe ali izpolnjen obrazec za vračilo blaga dodati k izdelku; zgolj vračilo izdelka ne šteje kot odstop od pogodbe.

Prosimo, da vračilu priložite kopijo računa in pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga in tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka.

 

V izogib dodatnim stroškom, prosimo, da upoštevate, da lahko ogled in preizkus prejetega blaga opravite le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v klasičnih trgovinah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, šteje za uporabo blaga, pri čemer skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov sami odgovarjate za zmanjšano vrednost blaga.

 

Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

Naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne morete vrniti v naslednjih primerih:

  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer iz posebej naročenih materialov ali velikost oziroma oblika po meri)

 

Vračilo prejetega plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 14 dni, z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). V primeru odprtih terjatev, si pridržujemo pravico do izvedbe pobota skladno z Obligacijskim zakonom.

 

Vrnjeno blago bomo pregledali. Če pri pregledu ugotovimo, da ste vrnili blago, ki je bilo uporabljeno, je poškodovano, brez dela ali celotne embalaže oziroma z drugimi pomanjkljivostmi, vam bomo obračunali stroške pregleda in cenitve ter druge s tem povezane stroške:

Stroške pregleda v višini 20,00 € + DDV

v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 €,

v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 50% vrednosti kupnine, vendar ne manj kot 30,00 € oziroma več, če gre za poškodbe, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitne folije, proizvajalec ne priznava kot poškodbo na izdelku!

Reklamacije

V primerih, ko je s prejetim izdelkom karkoli narobe v taki meri, da ga želite zamenjati, ga lahko vrnete na naš naslov. Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni, nepoškodovani oziroma takšni kot ste jih prejeli ter v originalni embalaži, sicer vam bomo v primeru vašega vračila izdelka obračunali ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga.  Pri vračilu obvezno priložite kopijo računa in obrazec za vračilo blaga. Če nam boste poslali izdelek brez računa in pravilno izpolnjenega obrazca za vračilo blaga, vas bomo z e-pošto zaprosili za manjkajočo dokumentacijo. Prosimo, da upoštevate, da kot datum prejema izdelka šteje datum, ko prejmemo izdelek in celotno zahtevano dokumentacijo. V primerih, ko zahtevane dokumentacije ne boste dostavili v roku 7 dni po oddaji našega obvestila, vam bomo izdelek na vaše stroške vrnili.

Določila prejšnjega odstavka smiselno veljajo tudi za potrošnike, ki nakupa niso opravili s sklenitvijo pogodbe na daljavo in želijo odstopiti od pogodbe.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Upravičenost vaše reklamacije bomo preverili ter vas v roku 8 dni obvestili o rezultatu postopka in nadaljnjih korakih.

 

 

Garancija

Vsi izdelki imajo garancijo prodajalca v trajanju 12 mesecev, ter zagotovljeno reklamacijsko zamenjavo v Sloveniji. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku, oziroma garancijski izjavi na računu. Pravice iz naslova garancije lahko uveljavljate pri nas.

Pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije upoštevate, da garancija preneha veljati pri:

  • Poškodbah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe

 

Stvarne napake

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek, zmanjšan za poštne stroške.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna.

Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Prodajalec za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije tehnične pomoči.

 

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

 

Kupec se s potrdilom naročila strinja, da lahko INFOTRI d.o.o. uporablja pridobljene osebne podatke tudi za namene neposrednega trženja in za namene anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletne trgovine posoda.si in podjetja INFOTRI, d.o.o., ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov. Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

VARNOST

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi podjetje INFOTRI d.o.o. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

 

Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

REŠEVANJE SPOROV:

Podjetje INFOTRI d.o.o. si prizadeva spore reševati izvensodno, zato skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov..

EU komisija je pripravila spletno platformo za izvensodno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL  

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

INFOTRI d.o.o. 29.11.2019